مقالات آرشیو خبر ها
مورد عجیب هرنانس !

مورد عجیب هرنانس !

یوونتوس جنگید و باخت 2‐0 برابر بایرن مونیخ را را با تساوی عوض کرد، اما آیا این موضوع بدون ورود هرنانس به بازی امکان پذیر بود؟

 

وقتی او به جای کلودیو مارکیزیو در ابتدای نیمه ی اول وارد زمین شد، هواداران یوونتوس شروع به خاراندن سرهایشان کردند و نمی دانستند چه چیزی در انتظارشان است. در نهایت اما، مشخص شد که حق با ماسیمیلیانو آلگری بوده و تصمیمش برای وارد کردن هرنانس به بازی بی نهایت درست بوده است. (اگرچه بعدا مشخص شد دلیل این تعویض بیش از اینکه تاکتیکی باشد، مصدومیت مارکیزیو از ناحیه ی ران پای چپ بود. اما خب به هر حال!)

 

وقتی وارد زمین شد هرنانس به سرعت کنترل بازی را در دست گرفت و تمپو را به تیم دیکته کرد. در حالی که یوونتوس با تمام قوا به بایرن مونیخ حمله می کرد، بازیکن سابق لاتزیو با حضورش در قلب دفاع توانست کمک فراوانی به بانوی پیر کند.

 

هرنانس برابر بایرن بر اساس آمار:

 

دقایق حضور: 45

 

پاس صحیح: 20 از 23 پاس، 87٪

 

نبردها: 2 بار از 3 بار موفق

 

بازپس گیری توپ: 5 بار

 

قطع پاس حریف: 3 بار

 

تکل: 2 بار، هر دو موفق

 

خطاهایی که رویش انجام شد خطاهایی که خودش مرتکب شد: 4 بار 4 بار

 

همان طور که در آمار بالا مشخص است، هرنانس در کل 45 دقیقه عملکردی کامل و مستحکم داشته است، چه از لحاظ دفاعی و چه از لحاظ هجومی. اما یکی از جالب ترین امار در میان اعداد بالا که به نظر من آمد، تعداد خطاهایی بود که روی او انجام شد: عدد قابل توجه 4. چرا این موضوع مهم است؟ خب، زمان هایی بود در طول مسابقه که بازیکن شماره ی 11 یوونتوس هیچ گزینه پاس دادنی موقع مالکیت توپ نداشت و بنابراین او سخت کوشانه ضربه ی شروع مجددی می گرفت تا فشار را حفظ کند. شاید خیلی به نظر نیاید، اما این کمک می کرد تا به تیمش در موقع لزوم فرصت تنفس در یکسری از موقعیت ها بدهد.

 

او از این جا به بعد چکار خواهد کرد؟ بعد از یک شروع مشتاقانه در دوران حضورش در یوونتوس به نظر می رسید که هرنانس به درهای خروجی باشگاه هدایت خواهد شد. اما الگری جلوی فروشش را گرفت و او را در تیم نگه داشت، به نظر می رسد که تصمیم او درست بوده است. حالا که مصدومیت ها در تورین روز به روز زیاد می شود، شاید هرنانس بیش از یک بار ― آن هم به صورت غیر اجباری ― فراخوانده شود. اگر بتواند عملکرد مشابه آنچه که در بازی سه شنبه شب انجام داد، نمایش دهد، هیچ دلیلی ندارد که نتواند موقعیتش را در یووه بهتر کند و دوران حرفه ای قابل احترامی در لباس سیاه و سفید به جای نگذارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: